Klantenservice

Veelgestelde vragen

Wannneer ontvang ik mijn bestelling?

In het bestelproces kun je zelf een gewenste leverdag kiezen. De dag voor levering ontvang je een track and trace mail die de ochtend van leveren actief zal worden. Hierin vindt je informatie over het tijdvak wanneer de chauffeur de bestelling komt afleveren. Voor een tijdslevering kun je het best even contact opnemen met onze klantenservice of deze in het bestelproces bijbestellen.

Op werkdagen voor 16:00 besteld, is de volgende werkdag geleverd.

Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

Het afleveren van je bestelling gebeurt met een Citytrailer. Op het moment dat de chauffeur van deze vrachtwagen een goede plek heeft gevonden om te parkeren, wordt de pallet uit de wagen geladen. De pallet wordt met een pompwagen verreden en neergezet op de gewenste plaats. Deze voorkeursplaats kan overal zijn, zolang er een goed begaanbare weg is naar deze plek. Zo is het niet mogelijk om met een pompwagen over grind, gras, zand, ingereden zandpaden, kasseien of dergelijke onverharde paden te rijden. Meer leverinformatie.

Moet ik thuis zijn voor levering?

Mocht je niet aanwezig kunnen zijn bij de aflevering, laat het ons weten zodat wij dit kunnen doorgeven aan de vervoeder. Ook kun je aanwijzingen waar de producten neergezet mogen worden doorgeven. TIP: Leg tijdens regenachtige dagen een zeiltje klaar zodat de chauffeur dit over de producten heen kan leggen.

Direct contact

Onze klantenservice is op werkdagen bereikbaar van 9:00 tot 17:00