088 101 91 89 Bereikbaar van 9:00 tot 17:00
  • Icon verzendingGratis verzending
    Bij een order v.a. €20,-
  • Icon morgen in huisMorgen in huis
    Als u voor 16.00 bestelt
  • Icon bel onsBel 088 101 91 89 
    Stuur een WhatsApp

Account


Persoonlijke gegevens

Hoe maak ik een account aan?
Om een account aan te maken gaat u naar Inloggen rechts bovenaan de pagina en klikt op “Maak er een aan!”. Hier kunt u uw gegevens invullen. Zodra u op ‘verzenden’ heeft geklikt wordt uw account aangemaakt.

Hoe wijzig ik mijn gegevens?
U kunt zelf in uw account altijd uw gegevens wijzigen. Dit zijn gegevens zoals uw naam, e-mailadres, bezorg- en factuuradres en betalingsgegevens. U kunt als volgt uw persoonlijke gegevens wijzigen:
Stap 1: Ga naar inloggen en log in met uw e-mailadres en wachtwoord.
Stap 2: klik op het kopje ‘Accountgegevens’.
Stap 3: wijzig hier uw persoonlijke gegevens, e-mailadres en wachtwoord.
Stap 4: Klik op ‘opslaan’ en uw gegevens zijn opgeslagen

Ik ben het e-mailadres van mijn account vergeten. Wat moet ik nu doen?
Indien u het e-mailadres van uw account vergeten bent, stuur dan een e-mailbericht naar de klantenservice van Strooizout Gigant. Dit kunt u doen door deze in te voeren in het ‘contactformulier’ of te sturen naar info@strooizoutgigant.nl.
Als u de volgende gegevens vermeld in de e-mail, kunnen wij uw gegevens koppelen aan uw account en vervolgens het juiste e-mailadres van u terugvinden;
• Voor- en achternaam
• Adres (Plaats, Straatnaam + nummer, Postcode)

Ik ben het wachtwoord van mijn account vergeten. Wat moet ik nu doen?
Als u gaat naar inloggen, klikt op “Wachtwoord vergeten?” en uw e-mail invoert, wordt er een nieuw wachtwoord naar het desbetreffende e-mailadres toegestuurd.

↑ naar boven


Verlanglijstje

Hoe zet ik artikelen op mijn verlanglijstje?
Wanneer u geïnteresseerd bent in een artikel, maar dit niet per direct wilt aanschaffen, dan kunt u het artikel op uw ‘verlanglijstje’ zetten. U doet dit door bij het gewenste artikel te klikken op de knop ‘Op verlanglijst’. U kunt op ieder gewenst moment artikelen van uw verlanglijstje in uw winkelwagentje plaatsen en de bestelling op een later tijdstip afronden.

Waar kan ik zien welke artikelen ik op mijn verlanglijstje heb staan?
Als u bent ingelogd in uw account, klikt u op ‘Mijn verlanglijst’ links in het menu. U ziet dan welke artikelen er op uw verlanglijstje staan. De artikelen die u op uw verlanglijstje plaatst, kunt u alleen terugvinden als u bent ingelogd.

Hoe verwijder ik artikelen van mijn verlanglijstje?
In het verlanglijstje staat links van elk artikel een selectievakje. Het artikel dat u uit uw verlanglijstje wilt verwijderen, kunt u selecteren door een vinkje te plaatsen in het selectievak en vervolgens te klikken op de knop ‘verwijderen’.

Hoe lang blijven artikelen op mijn verlanglijstje staan?
Artikelen blijven op uw verlanglijstje staan totdat u het artikel verwijdert of van uw verlanglijstje verplaatst naar uw winkelwagentje.

Ik kan geen artikelen op mijn verlanglijstje plaatsen, wat moet ik doen?
Als het niet lukt om artikelen op uw verlanglijstje te plaatsen of wanneer u uw verlanglijstje niet meer terug kunt vinden in uw account, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

↑ naar boven